hår hår hår hår...

Ja just nu sitter man och ser Welcome to the jungle på 5:an,
är inte så inne i filmen just, kanske är för att ja börja va rätt så trött..
Tycker de är lite konstigt för sov ändå typ till halv 12 idag :S

Men de kanske beror på att man ha vare igång sedan dess också :P Man ha ju ändå hunne göra lite saker idag :P

Däremot en sak ja skulle göra idag blev inte, för de verkar som alla frisörer jag går till har semester lr är borta just när ja hade tänkt svänga förbi där :S
Skulle nämligen köpa en hårinpackning idag, men de blev inte, eller ja köpte en på konsum från Nivea, de få då duga tillsvidare iaf :P Den kanske inte är så bra, men men, få leva me de tills ja ska till frissan =)

Å måste göra slingor snart också, men vette tusan när ja ska ha orken att göra de, är så jobbigt att göra dom själv, speciellt med en hätta :S
Är enklare om någon kunde hjälpa mig men har som ingen i närheten som ja kan komma på som skulle vilja göra de :S

Äsch, få väll ta mig i kragen å försöka mig på de snart, men få se när de bli :P

NU ska ja fortsätta se filmen, om ja orka vill säga :P

Tjiingeliing !!
Puss på de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0