Fullt upp!

Å, denna dag har vare fullspäckad iaf! men de är ju skönt de också =)

Jobbardagen började då bra, alla man var till var trevliga och på gott humör! :D Älskar då de är så =)
Men efter lunch blev de som lite att göra..

Hade bara en tillsyn och sen en dusch.. å den duschen tog typ bara 30 min..
Så ja va tillbaka på klockarbo kl 14 redan.. å hade börja en stund efter 13..
Sen hade ja absolut INGET att göra..
Så ja och en kollega tog en promenad som tog typ 1 h och sen blev de en mjukglass på de, mmmm, mumma!
Min första mjukglass för året :D

Fick iaf sluta tidigare för hade som sagt inget att göra :P

När ja kom hem blev ja skickad till att hämta älsks bil på jobbet hans, å när ja gjort det så tänkte ja börja dammsuga den men då såg ja att kl va 17.30 å då äre ju The real housewives of Orange Count, fast de började ju ifs kl 17, men ja såg då sista halvan, å efter de (kl 18)  tog ja tag i dammsugningen av bilen..

Å helvet hur den såg ut alltså!!!
Hundhår som fan, å då mena ja att de verkligen va mycket.. Höll på med bara bagaget i ca 1,5h..
Men kl 19 så gav ja upp för en stund, blev så himla hungrig så ja to me en matlåda ur frysen =)

Fastnade i tv:n efter de, så kl 21 gick ja ut igen å fortsatte..
Kl 22 var jag klar med hela bilen.. men då är ändå inte allt gjort!

Ha bara dammsuge som sagt, finns ju en massa annat att göra.. som att rengöra alla rutor (som för tillfället är täckt med en massa nosmärken från en viss Aquila)

Nu har ja bara en sak kvar att göra.. å de är ställa mig å laga mat..
Ska göra en massa matlådor så man har till i veckan.. kännde inte för de just nu, men måste nog..
Fast.. ja kan ju kanske göra de i morron istället :P

Få se hur ja gör, klockan håller ju på att var rätt så mkt å ska upp kl 5 i morron också..
ajja, få se va gör :P


Ser du skillnaden?? :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha ja jag tror inte jag kommer få jocke till att smaka, eller okej i alla fall en kanske, men hans inställning kommer fortfarande att vara samma :P typ som när jag fick honom att smaka surströmming.. han sa att han tyckte om det, men nu när man pratar om det säger han att det var skitäckligt haha :P



ja för mig med :D har alltid dippat allt så länge jag kan minnas haha!



haha jo du hade skrivit namn.. men det där med virrpanna känner jag igen :P

2009-06-24 @ 23:10:42
Postat av: elin

men vafan nu vare ju jag som glömde.. :p eller rättare sagt det försvann. jaja, det var från mig i alla fall :D

2009-06-24 @ 23:11:19
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0