Trötter ;P

Fasen va ju trött efter att ja hade komme hem från jobbet..
Ja åt min middag sen såg ja tv, men lyckades såklart somna där krin havl 7 (tro ja de va) och sen vaknade ja kl 8, när Paris Hilton, My new BFF började :P
Så tvingade mig att vakna till ordentligt så ja ska kunna sova i natt, så ja satt å såg de lite av å till :P
Haha, förstår mig inte riktigt på sånt där :P

Efter de va de ju Hell's Kitchen, så nu sitter man ju som klistrad framför tv:n :D
Är typ finalen ikväll! (vet int riktigt)
Ja håller då på Paula (lr hur de nu stavas), hon verka ju mest kompetent att driva den där restaurangen så =)

Nä nu ska ja fortsätta se på Hell's Kitchen å smutta på min Varma Oboy :D

Sweet dreams everybody ;P

J <3


 Update...

Skiiit också! de va ju inte finalen i kväll.. nu måste ja ju vänt tills nästa vecka..

Nää nu måste ja sova, ska upp kl 5 så!
Gooood Night!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha ja jocke tyckte jag var helgalen, han sa att han tyckte det var äckligt fastän han aldrig smakat. "man kan ju inte dippa popcorn" klart man kan :D



haha ja men vi tycker ju inte att det är nått konstigt med det eller hur? ;) hur normalt som helst!

2009-06-23 @ 23:01:39
URL: http://eelin.blogg.se/
Postat av: maglate

Jaaa men precis, därför ska du göra en åt mig ;]

För det ska vara jag och ingen annan :P Om du fattar ? :]

2009-06-23 @ 23:18:37
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0