söndag?

Idag har jag verkligen söndag, förstår inte riktigt varför :S
Men men, man har då gjort lite nytta idag, har stor städa hela nedervåningen, känner mig riktigt nöjd över de! =)
fast har även lyckas bränna mig lite på fingrarna, å de svider som fan nu!

Men just nu känner ja mig helt orkeslös, har ingen lust alls att göra nå överhuvetage..

Måste även hitta nå lämpligt att skicka tillbaka hm sakerna i, fick dom i en låda så kan inte skicka tillbaka de i samma :(
Få väll bli en massa påsar lr nått :P
ser väll va de bli sen..

Vad blir de för du i kväll?

Kommentarer
Postat av: Elin

sv :Ja men dom skickar bara ut saker till malå en gång i månaden så vi får säkert vänta till i juli. och jag tror det är kring den 25 dom skickar ut så det är en hel månad! :(



ja jag vet, det var helt sjukt. men jag tror inte han fattar konsekvenserna av det heller! men mamman verkar då bara glad över att nån tar hand om hennes barn, dessutom hennes eget barn som gör det. medans hon äter ihjäl sig. skrämmande :S

2009-06-21 @ 13:17:25
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0