sjuk..

Blää.. denna dag va då fan int bättre än gårdagen :S
Men de började igår eftermiddag..

Fick svårt att tömma "blåsan"  igår, de va skit jobbigt!
Å sen började de att komma små "blodklumpar" också :S
vart skit rädd så va ju tvungen att kolla upp de, men de är ju tydligt också ett symptom på urinvägsinfektion...
Så i morse ringde ja till tidsbokningen på stenbergska å fick en "akut tid"  9.20, men ja, såklart va ju klockan 8.50 då ja pratade med sköterska i telefon så ja fick skynda mig härifrån, men ja kom bara 10 min sen iaf :P

Fick lämna ett prov, de visade på en infektion, men de va ju tydligen inga bakterier!?
Så de va vart skickat på en odling.. så få se va de visar sen..
Men fick iaf medicin så få hoppas de blir bättre snart!

Nää, nu är ja hungrig som en varg och måste fortsätta med middagen..

Kommentarer
Postat av: Jessica

jo de ä gode drygt, för det stör så fort man pratar i mobil telefon och om vovven är på fel ställe. så vi ser sällan på tv, vilket ä rätt skönt, men då blire datorn iställe :P

2009-06-17 @ 17:18:58
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: elin

haha nä jag såg det bara nån gång, behövde inte se mer för att inse att det sög..

ja jag har samma dilemma, men jag tror nog det lutar mest åt unga mödrar, det är ju repris på supersize vs superskinny och bara för att det är säsongsstart och helt nya människor så lockar unga mödrar mer :D

2009-06-17 @ 20:26:08
URL: http://eelin.blogg.se/
Postat av: Elin

tror den går antingen på söndag eller lördag. du kan ju annars kolla på www.tv.nu, tv-tablå genom internet ;-)



Åh tack för tipset jag ska absolut kolla upp det där i morgon! ja jag har ett ungdomsvisa kort som det står only electronic use på också, skit irriterande!

2009-06-17 @ 23:05:17
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0