Lurad på 200kr?!?!

glömde ju skriva igår att när vi va till malå för att handla så va vi in på systemet först å där fick ja en rosa godisburk me massa vita piller i som smaka typ persika (lr va de nu va) skit goa va dom iaf :P
Han då äta upp dom innan ja va hemma iaf :P

Sen på affärn så handla vi så klart men när ja skulle betala sa hon "det blir 752 kr"
Ja tänkt som ba, va?!? så dyrt?, äh, de va väll shampot å råkorna som dro upp priset..
Tänkt int mer på de, men då fick ja ju för mig att ja skulle titta på kvittot medans vi packade ihop å då såg ja att de skulle bli 231.79 kr för mina champinjoner ja hade plocka på me, de tyckte ja lät lite väääl mkt för mina fjuttiga champinjoner..
så kollade vikten å då står de 4,645 kg, ja som ba WHAT? dom kan fan int väga 4 kg..
Så vände om till kassan och tog med mig champisarna å då kolla hon ju å de skulle bli typ 22 kr för dom.. så fick igen typ 200 kr :P

Ja känn då ba de att de va tur ja fick för mig att kolla kvitto den dagen :P
annars bruka ja aldrig göra de :P

Nä nu ska ja se "Meet the Spartans", nu kanske man lyckas se den klart också, ha bara lyckas sett halva filmen än så länge, somnade sist :P

J<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men precis, det är ju vad det är iaf :) Man måste ju passa på!

Han jobbar inte just nu, men han börjar nästa vecka i Umeå på ett varulager där :)

Jaså, det låter bra det ;)

Kramar!

2009-06-13 @ 10:08:28
URL: http://cupiz.blogg.se/
Postat av: elin

klart du kan få lösenordet .)

2009-06-14 @ 22:51:40
URL: http://eelin.blogg.se/
Postat av: elin

har du nånstans jag kan skicka det? :)

2009-06-14 @ 22:52:16
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0