Helg helg helg !!

Har äntligen fått bort min jobbar helg i helgen!
Gud så sköööönt! nu kan man ju fara på bröllopet som de va tänkt! Å brorsan grillfest =)
Ha haft lite panik över de, men de gick då tillslut iaf =)

Idag låg man å drog sig till typ 12, fan va lat man ha blive!
Men fick då besök av Moa idag iaf =) de va ju trevligt, å hundarna fick då busa av sig, så nu ligger Aquila å sover som aldrig förr :P
Hundarna fick sig även ett bad i Älven :P va inte så kallt som ja trodde att de skulle va faktiskt..

Just nu sitter jag och ser tv, how i meet your mother, men de slutade nu såg ja, fast ha då redan sett de där programme så :P
Nu börjar 2½ män, få se om ja orka se de också, men vet int va de är på tv just nu, få kolla runt lite =)

När moa va här börja vi prata om att måla tånaglarna, blev så sugen på att göra de, så nu äre gjort! =)
Nu har man röda tånaglar, å även röda fingernaglar däremot :P
Gu va nagelack :P Jag som aldrig brukar måla naglarna :P haha

Nä nu ska ja försöka fördriva tiden lite tills älsk kommer hem.. å de är ju några timmar bort tyväär =(
Lär no kanske ha hunne somna innan dess.. suck
ajja..

Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja jag vet, det var mamma som sa det, hon hade beställt en säng till lillebrorsan och då hade dom sagt att det var bara en dag dom skickade ut varor till malå så hon fick vänta en månad.. sjukt!



ja jag skulle då aldrig kunna göra sådär. aldrig någonsin.. barnen går ju före allt!

2009-06-22 @ 19:40:14
URL: http://eelin.blogg.se/
Postat av: Magda

vilket bröllopp ska du på ? :]

2009-06-22 @ 21:18:44
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0