Generation Fett

Såg just på de programmet å jag förstår mig fortfarande inte på hur man kan tycka om kvinnor som är SÅ feta :S
Dom kan ju knappt gå
Tycker de är en annan sak med dom kvinnorna som är så att säga "lagomt" tjocka.. men dom som vill att deras kvinnor ska gå upp till 450kg dom måste ju vara sjuka lr nått :S
Dom måste säkert ha något behov av att något slag så dom måste göra sådär mot kvinnorna..
Nää, förstår mig verkligen inte på de där :S



Har börjat få ännu mer ont på vänster sida av magen, där mellan höfen och revbenen..
Känns typ som träningsvärk lr nått :S
Hoppas de försvinner snart, är inte så skönt kan ja ju säga.

Å i morron blir det att klippa sig :D :D :D :D :D :D
Whii säger jag bara, va AS länge sen ja klippte mig hos en frisör så de behövs, å mitt hår är väldigt slitet just nu!
Sen efter ja har gjort de är de en i byn som ha lova att hjälpa mig med slingorna, så de ska bli skönt också, få man känna sig lite sommarfin innan jobbet drar igång :D

Såg däremot att ja lär kanske bara jobba 1 dag nästa vecka :S (de vill säga om ja får byta med en den helgen, ska nämligen på brölopp och sen på grillfest hos min bror)
Hoppas hon kan byta med mig bara =)

Kanske är dags att sova, lr va säger ni?
Go'Natt!

J<3

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Haha, jaa men nu jävlar skrivs det :]

2009-06-18 @ 21:33:48
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: elin

sv: hehe :)

ja vi ska ringa dit i morgon, mamma sa också att det funkar, hon brukar också göra så :)

jag hatar när man har lagt massor i en varukorg sen ska man betala och då går det inte, vill bara slita av mig håret då typ.. :/



förresten det där om generation fett, vi såg också det programmet. tycker hon var riktigt självisk som tänkte att hon lika gärna kunde äta sig till döds, tänk hennes barn som ska leva utan henne. hennes dotter var ju bara 1,5 år.. och hennes inställning till att inte kunna ta hand om henne. "jag kan ju fortfarande krama henne". hon tar nog sin son alldeles för mycket för givet, han vill väll också ha ett eget liv.

2009-06-18 @ 23:01:18
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0