denna dag började inte bra...

Just när ja ville se tv, enda programmet under dagen som går att se typ, så är det någon dumjävel som som fick för sig att röja på andra sidan vägen..
Å så klart skulle ju de störa våran CP antenn så bilden är helt svart just nu...

JAG BLIR GALEN!!


Å i morse när ja fick för mig att rensa jordgubbslandet så fick ja ju en överraskning...
Fan gräs i mängder och jordgubbsplantor överallt.. nästan ingen som hängde ihop med den andra, utan en massa överallt..
Ja gjorde ju ett tappert försök, men efter 20 min så gav ja upp.. då kanske ja hade hunne göra en ½ kvadratmeter..
Om int mindre..


Har iaf satt mina morötter iaf :P ett litet plus för dagen!

Nä man kanske skulle ha spela lite wii fit, de funkar då (tror ja)

Tjiingeliing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vi har också en sån där jätte känslig antenn, och det ä sååå irriterande när det stör !

2009-06-16 @ 20:44:06
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: elin

ja det var nått program som gick på ettan.. tror att hon menade det. i alla fall var det de jag menade :D

2009-06-16 @ 21:39:55
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0