denna dag alltså..

Dagen började inte bra..

Först å främst så kändes de inte som att ja sov nå i natt, kändes mer som att ja bara låg o blund..
När ja steg upp å skulle göra frukost så hade mitt fil gått ut, så de smakade ju fan så man va ju tvungen att tina upp en smörgås å göra oboy.. blev int speciellt mätt på de, men hade int tid å göra nå mer..

Sen när ja va redo att fara kom ja ju på att ja skulle ta med mig hunden, hon har ju som sagt börjat löpa så tänkte de blir lättare för alla, men då låg ja ju såklart efter i tids schemat..
Kastade in hunden i bilen å for, men efter 2 km såg ja att lampan för bränsle började lysa..
Ja skulle ju såklart ha klarat mig till norsjö, tänkte bara att ja skulle tanka sen när ja slutade jobba, meeen då hade ja ju inga pengar lr tankkort med mig så de va ju bara att vända hem igen..
Kom sen på att ja skulle no köra rätt fort så va int helt säker på att om de skulle räcka ändå till norsjö så ja bytte bil å to bmw:n istället..

Sen va de 150 knyck typ hela vägen.. men då såklart hamnade man ju baki en malmbil just i den enda backen som de går trögt för dom, så de gick ju bara 30 ett tag där..

Måste ju bara säga att dom tre senaste gångerna ja ha kört i den backen ha ja alltid hamnat baki en malmbil... typiskt...

Sen hamnade ja baki en segkörare som körde 70 där de va 90... så könde mig lite stressad, för hade typ bara 15 min å ja va i Gissträsk då (ca 1,5mil från norsjö)

Å så när man kom till norsjö å sku lämna hunden så kom de ju såklart bilar i dom korsningarna som de aldrig bruka komma bilar..

Å ja lyckades ju skita ner min vita byxor under resan till norsjö, för dom va ren när ja satt me i bilen, men inte när ja va framme :P

Men men, så kan de va ibland.. sånt man få ta :P



Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha får göra det, tillslut blir han väl less på mitt tjat :p

jo han jobbar inom vården, han jobbar på ett ålderdomshem här i malå! :)



haha ja visst var det :D skrattade faktiskt åt mig själv också haha..

2009-06-29 @ 21:28:37
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0