alltså detta med rubriker har jag svårt med... :S

varför jag har varit så dålig på att uppdater är ju som sagt brist på internet..

Jag stannade i norsjö från torsdag till fredag för att jag jobbade kväll torsdag å förmidda fredag.
Ja to med mig datorn för ja tänkte ja skulle sitta vid den innan ja skulle sova eftersom ja va själv i norsjö då,
meeen då ville ju såklart inte internet funka...

Efter man hade sluta på fredagen bar det av till ske-å på stadsfesten, men de blev inte så mkt stadsfest..
Vi gick runt på stan ett tag på eftermiddagen å kollade, åt en langos och en fläskfilé macka, MUMMA!

Sen for man förbi campingen och hälsade på Markus (älsks kompis som vi va hos) kusin, Bobby, som förövrigt är en bastuträsk bo som man vet ganska väl vem det är, å de var ju folk där man kände igen..
Dom ville vi sku stanna å förfesta, men ja ville då först till markus å fixa till mig, kände me inte fräsh just då..

Fixa de till mig å så, men då fick dom för sig att inte göra nå.. tråkmånsar..
Vi for en sväng med deras båt efter älven å tittade på fina båtar osv, men ja fick ösa en massa vatten för båten läkte tydligen :P

Sen så vi åkte bil runt stan i en lastbilsreggad merca, så ja fick ligga i baksäte å ha de obekvämt + att man oroade sig för poliser...

Ja trodde då vi skulle träffa nå folk medans vi va ute, men dom stannade ju aldrig av någerst..
inte de roligaste kanske..

trodde iaf att vi skulle fara på Bobbys efterfest som skulle innehålla ett besök av Tomas Ledin, men de blev inte heller..
Så då hade man fixa till sig i onödan då..

Lördagen bestod av att gå på festivalen å åka några karuseller.. men blev fan åksjuk av den som är som "kopparna" för barn.. kommer inte på vad den heter, men ja bruka aldrig bli åksjuk annars..
Efter den kändes de som att ja va bakis, å hade kvar den känslan tills ja gick å la mig..

vid 4-5 tiden for vi till norsjö igen.. fortfarande inget intenet som funkade där..
Sen blev de en repris av hell's kitchen på schemat eftersom älsk hade missat de..

Söndagen bestod av jobb från 7-12, 16-21..
Medans jag var ledig blev det en sväng till broder för att deras mittersat barn, Angelina, fyllde 3 år =)
Så där fick man massa gosaker att smälla i sig =)
Men blev då så himla trött medans vi va där.. sov int så länge på natten, så de kan ju ha vare problemet :P

Idag har man då inte gjort nå vettigt..
steg upp vi 10 efter lite mys med Arrax =)
to ut han till buren, sen så läste ja tidninge.. men efter de blev ja så jäklardens trött, så ja låg på soffan å sov till typ 13 tiden..
men är fortfarande trött å så ha ja ont i skallen..
Bläää....

Nä, snart bär de av till malå å ska handla..
kanske skriver mer i kväll, om ja orkar vill säga ;P

Kommentarer
Postat av: Magda

Åhhhh gud vad du skriva låååååång inlägg :P Haha.



Haha, ska säga det till han :P Men han gilla som den.

2009-07-07 @ 01:16:48
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0