Mjölk!!

Just nu sitter jag å dricker ett glas möjlk, Gud så gott de är me mjölk alltså!
Hur kan man klara sig utan mjölk?
Jag skulle absolut inte göra de! så pass mkt mjölk som jag dricker varje dag så skulle de kännas jävligt dumt utan de :S
För kan ju säg att no går de lätt åt 1,5L mjölk varje dag bara åt mig, om int mer :P

Nä nu ska ja sluta fantisera om mjölk... :P

Snart bär de iväg åt norsjö för att jobba, men innan jobbet ska ja köpa en termos..
Älsk lyckades ju me nå skickligt i morse, vet int riktigt va han gjorde men tro de va kaffe överallt :P
Tur han städa upp de mesta själv så  ;P
Så nu ska man köpa en bättre termos som int protesterar så mkt :)

I helgen bli de då att sova i norsjö.. tråkigt.. men när man jobba till 21 på fredag å börjar kl 7 och slutar 21 på lördag å börjar om kl 7 igen på söndag så äre som lättast..
blir även att sova där mellan måndag å tisdag, samma sak där, slutar 21 måndag å börjar 7 tisdag..

Nu ska ja vila min mätta mage innan jag ska fara! höres väll kanske i kväll annars bli de i morron ;P

Tjiingeliing!
J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0