Göralöös...

Jaa, just nu är man göralös..
Ha sutte en stund på bloglovin å läst de man ha missa.. tur man då kan göra de när de inte finns nå anne å göra :P

Men snart ska ja till en vårdtagare å hjälpa den isäng sen ha ja inge mer att göra igen.. blä..
Man är för snabb me att utföra allt arbete, tro ja måste sänka hastigheten,
men då äre ju snigelfart som gäller, å de gå ju inte för sig!

Nä nu vill ja bara hem å ut på en promenad!!

Å sen måste ja då försöka komma på nå att göra i morron.. hoppas bara de är fint väder, (för övrigt har de varit fint väder just när ja ha jobba, men inte när ja ha vare ledig.. t.ex igår, bara ca 30 min innan ja skulle göra mig klar för att fara till jobbet så började solen skina.. å sen dess ha de typ vare fint väder.. ) för hade ingen stor lust att sitta inne, ha ju som gjort de alla andra dagar känns de som, å hade ingen stor lust för hushållsarbete heller.
Lägger mig hellre i potatislandet å ålar mig fram mellan allt ogräs där!

blää.. nu bli de lite jobb å sen sitta å titta på klockan tills den blir 21!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0