Väntar gör man också

Ja, just nu sitter man bara o väntar.. Gu så tråkigt ändå, varför måste man vänta?
Kan int allt ba hända på en gång iställe? :P

Snart ska ja se tv, måste bara vänta på att kl ska bli 20 först..

Sen ba dega i säkert flera timmar innan man ska sova också..
Men ikväll måste ja lägga mig i tid!!

Ska Nämligen jobba i morron =)
Jag tackar min kära mor att hon skulle till Umeå i morron så ja fick jobba iställe för henne på droppen, ett dagis i Norsjövallen =)

Dom ringde idag och undrade om mamma kunde jobba men då skull hon ju till umeå,
men då sa hon att hon hade en dotter hemma som kunde jobba så då fick ja de iställe =)
Whii, vilken snäll mamma man har :P haha

Få hoppas dom ringer fler gånger då, men då till mig då ;P

Nä man kanske skulle ha satt se o betala lite räkningar? de é ju alltid lika roligt, eller hur?
Fick en lite fin räkning idag på 7700 nått :S
Fick för mkt studiemedel som dom vill ha igen så.. Å så en räkning från telia på 950 kr typ..
Som sagt, ALLTID lika roligt me räkningar :S

Men men, sen ha man int så mkt mer som kostar nu, ingen hyra att betala, maten få man ju ifs nästan gratis medans man bor hemma osv,
så é väll ganska nöjd me de, men hade inte precis tänkt bo hemma för evigt, é typ redan less på de..
Men men, sånt man få ta ibland..

Nä nu ska ja gå ner och fortsätta sticka på dom fina tjocksockarna, ha hunne klart en socke nu iaf, blev ju lite uppehåll där ett tag men ha fått suget igen nu ;P

Tjiingeliing ;)

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0