jobb jobb..

Ja, de va ju tänkt ja sku fara å träna med Lina igår, men så blev det inte!
Ann-ewy ringde 6.40 å frågade om ja kunde jobba 7-16 samma dag så de blev jobb istället :)

Å idag ringde hon å väckte mig igen, fast kl va väll typ halv 10, å då blev de en delad dag på lördag istället för bara en 16-21 :) Lite jobbigt men de äre värt :)
Blir även jobb nästa helg också :)
Hoppas bara de bli någe under veckan också så man int ba sitt hemma å gör ingenting.

Nu snart bli de iväg på ett pass igen, men inte riktigt på en gång, men måste börja göra mig klar, ha fan int klätt mig än :P

Nä nu bli de lite skidåkning på tv och sen jobb!

Tjiingeliiing!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: maglate

Jo det är ju sant, men vissa saker är åker direkt upp till lägenheten + när man inte beställer men får ändå.



Hm, "Må bra" Det har jag aldrig beställt ifrån eller varit inne på någon sådan sida, men det var ett gratis packet så man tackar inte nej :]

2009-02-20 @ 18:42:11
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha min moster är bra på att ringa o väcka folk ha ja hört ^^

2009-02-20 @ 18:44:39
URL: http://blessthismess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0