Mys bad :)

Gu så skönt de va att ta se ett dopp i badkaret :)
Låg bara å myste me tända ljus å en gnällande hund :P haha

Men skulle ha vare mysigare om Älsk hade vare här å badat med mig :]



Snart ska ja ta å plåga min hund en stund, hon behöver nämligen en rejäl borstning :P
Hon börja se lite sliten ut :P

Å en till sak om min lilla ängen, hon ha börja löpa igen :S
De va ju typiskt hon skulle göra de just nu!
Nu när mamma å pappa är utomlands och inte kan ta henne när han där hemma (dvs Arrax) börja bli lite väl pilsk på henne :/

Men tur man ha snälla syskon så min största storebror och hans fru ska ta henne då :)
Men gud va ja kommer att sakna henne :( Fast de är ju inte så länge de bruka va så :)

Nä nu ska ja ta å göra nå vettigt!!
Hej svejs! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0