Ja, nu har jag också en blogg..

Ja huur gick de till?
De vet ja nästan inte själv, blev ba sugen på att skaffa en, men få se hur mycket man orkar skriva här =)

Ja idag har jag då varit på min praktik, min sista dag där =( 
Det var lite tråkigt, var jätte roligt att vara där o ungarna va helt underbara.
Man kan ju alltid hoppas att man få komma dit nån fler gång också, det skulle ju inte vara helt fel de inte.

Igår va man då o åkte skridskor med barnen, gissa om jag hade ont i mina fötter efteråt!?
OJA! gud, kändes som att jag hade lust att lägga me på isen och ba ge upp, men ja bet ihop och fortsatte, fick åka i typ 3 h! Förstår inte hur dom orkar.

Men de blev då motion igår iaf, skridskor, gick typ 3h samanlagt (blev ungefär 13000 steg från kl 13 tills jag gick och la mig) Hunden fick då motionera också =)
Sen kommer matte och föreslår att vi ska äta chips!
Aldrig sa jag, ja som hade vare så hurtig =)

Nämen få se hur många steg de blir i dag, lär inte bli i närheten av va de blev igår iaf :P

Aquila ger mig en PUSS!

Kommentarer
Postat av: oliwing

Lycka till med bloggen! :)

Besök gärna vår blogg :)

2008-10-24 @ 15:17:47
URL: http://oliwing.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kul att du skaffat blogg! Trevlig helg =) /Alexandra

2008-10-24 @ 15:20:18
URL: http://remakeyourlife.blogg.se/
Postat av: Izabella

lycka till med skrivandet då! :)

2008-10-24 @ 15:20:46
URL: http://izanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0