December redan? :O :O

HallÅ!?!?!?! vart tog tiden vägen om ja få fråga?
Tyckte nyss de va 1 NOVEMBER!!!

Va in på en blogg och läste och såg på almanackan (eller hur de nu stavas!?!) där att den va på december månad,
Då tänkte ja ba, "varför visa den dec!? de é väll ändå inte dec än?!"
Va tvungen att kolla på datorn och då sto de ju 1 dec :S

Guud
, vart tog tiden vägen?

Nu känner ja mig nästan stressad, har inte hunne köpa alla julklappar än, har inte börjat julpynta, har inte gjort att skit känns de som :S

Man få väll ta se ett ryck till veckan, ha då massa ärenden att göra i morron..
Ska:
  • Vara om på banken och spärra mitt bankomatkort (som ja inte redan ha gjort, FYY MARIE!!)
  • Vara om på Novicom (våran "data" butik här i norsjö, och fråga om min kära telefon kommer snart, den ha ändå vare borta typ 3-4 veckor nu..)
  • Köpa hårfärg, måste göra slingor snart, känner mig så mörkhårig just nu!
  • Följa Jessie till LSE, man kanske skulle passa på o köpa lite julklappar???
Sen vet ja int om de va så mkt mer, men ska till villis i veckan också, kanske ska köpa lite julpynt också så man kan få de lite julmysigt där, älskar julen så :] Är så MYYYSIGT!

Nää, NU ska ja sova!
Go'Natt alla!

Tjiingeliiing ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0