tänkte ju skriva mer...

Jaa, hade ju som tänkt skriva mer i fredags men de blev aldrig av, kom hem så sent och var astrött!!
Plus att man skulle upp tidigt också..

Va ju tvungen att packa alla saker ja sku ha med mig, men de blev int så mkt som ja trodde att de skulle bli :P

Men kvällen va ju iaf okej, fast skulle nog ha vare roligare om man kunde dricka lite själv,
men de kunde ja ju inte, körde ju bil :P

Lördagen så steg ja upp typ 20 över 9, försov mig lite, hoppade in i duschen, sto där en stund..
Klev ur och efter de började ja packa allt som skulle med..
Blev lite springandes runt runt ett tag, man ha ju sakerna lite överallt :P

Efter att ha packat nästan allt så gick ja ner me ett lass, tur va då de,
för annars skulle ja ha fått gå två ggr när ja inte hade vela de :P

Sen slog ja in ett paket :] O de blev fint =) typ :P

O efter många om och men så fick vi oss iväg =)
Magda åkte med mig till Lse, så jag hade sällskap efter den tråkiga vägen =)

När vi väl va framme så for vi till Magdas syster, Ida, och hälsade på en sväng o sen visade ja magda hur hon på bästa sätt skulle gå in till stan så de inte skulle bli så långt, men hur som helst tyck ja de bli lite långt från hoppbacken..
Ha ju bott där själv en gång i tiden och tyckte de va skit drygt, men de kanske va för att jag är en Lat människa :]

Nä nu orka ja int skriva någe mer!

Tjiiingeliiing ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0