shit, va trött ja äääär!

Är hur trött som helst..
Klockan halv 9 tittade ja på klockan och funderade på om man skulle ha gått och lagt sig då,
men tänkte de skulle bli så tidigt, så ja ha hålle me vaken..

Men, nu ska ja iaf sova =)
Men, ska berätta om min dag först :]

Vaknade halv 11 (för seeent, skulle ha blive väckt tidigare men den som skulle väcka mig försoov sig :P )
Steg upp, gick ner och läste tidningen och åt min frukost =)

Efter det så gick ja ut och skottade typ halva gården, och det är väldigt mkt för våran gård här i Norsjö, vi har nämligen ganska så stor gård så =) TIll o med ladugård ha vi ju, men vi bo ändå mitt i samhälle :P haha

Efter det gick man in och drack lite kaffe =)
kl 13.04 ringde Jessica och undrade om jag ville följa henne och Lina till Petra's Café och fika, självklart tackade man ja, men var tvungen att ta me en dusch först, man hade ju ändå ansträngt sig med skottningen..
ca kl 13.30 kom hon och hämtade mig så då blev de fika =)

Efter fikat gick man till Novicom och undrade när telefonen skulle komma tillbaka, men tydligen kommer inte min telefon tillbaka, utan jag får en helt NY en, nice, men få se va de bli, kanske en likadan eller så en annan bättre telefon :P
Men ja bli då ba glad den funka iaf :P  hehe

Efter de gick man till banken, när man väl kom in genom dörren så va de ju as mkt folk där, o typ bara utlänningar som inte kunde svenska så ja orkade inte sitta och vänta på min tur, ja va ju typ sist och Jessie va ju lite stressad också,
Hade lova ja skulle följa till lse så då skippade man banken,
Men ja ska dit i morron i stället, de ska typ va de första ja göra efter att ha äte min frukost :P

Kom hem från lse typ halv 8, 8 nån gång, sen dess ha man vare skit trött, så nu ska ja sova!
Tjiingeliing

(ska bli bättre med att lägga in bilder också, måste bara bli bättre på att ta några :P man kanske skulle ha börja dokumentera allt man göra om dagarna genom bilder :P )

Kommentarer
Postat av: maglate

Duktig du har blivit på att blogga. =)

De tycker vi om ;D

2008-12-02 @ 13:14:18
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: maglate

Har satt upp julgardiner överallt + lite ljusstakar.

Robert ska fixa stjärnorna och hela rubbet.

Sedan till helgen ska jag leta fram alla mina julsaker och ta ner från fjället.

2008-12-02 @ 22:52:30
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0