se på fan, ja ha DISKA idag :D

Haha, ja ha diska idag :P Men inte hemma hos mig själv, utan hos Linn & Micke :P

Dagen började me en dusch, sen så kom linn hit och vi gick vidare och hämtade en Jämthund vid namn Skarp,
efter de begav vi oss ut på en promenad runt villis ungefär :P
de va härligt, men lite väl varmt och halkigt!
De första ja höll på att göra när vi kom oss ut va att nästan ramla,
men ja höll mig på fötterna :D

Sen gick vi o lämnade igen hunden efter en promenad som gick väldigt bra =)
Sen vidare till Linn igen och åt varma mackor efter de så sklle hon jobba..
(hon hade fått fel tider innan så hon hade ju stige upp kl 6 för att va på jobbet kl 7, men när hon kom dit så fick hon reda på att hon skulle int jobba förän kl 17! )


Men ja stannade kvar hos linn och va hundvakt åt henne =)

Spelade lite Wii men sen blev ja less å så tog jag mig ann deras diskhög som va ganska stor :P
bytte väll kanske vatten 3-4 ggr :P
hehe, men de va ändå nice att diska, är som roligare att diska hos andra än hemma hos mig själv..
lr för den delen i norsjö :S
Hatar egentligen att diska, men inte hos andra ha ja komme på =)

Sen halv 10 kom Linn hem igen :D
Blev lite tv tittande innan Hell's Kitchen började :P
De va finalen ikväll ;P

Blev först lurad, visste inte att de va ett dubbelprogram i kväll,
så blev värsta sur när ja va tvungen att vänta en vecka till för att se vem som vann !!

Så vi satt o bläddrade runt på andra kanaler, men av ren slump så klickade hon tillbka till 3:an å så såg vi att de va ett till program :P
O tur va de, annars skulle man ha missa de !

Å de blev då den ja hejade på som vann :D Otroligt nog ;P
Ja lycka oftast annars heja på fel människa :P

Nä nu ska ja nog sova, måste upp typ 7 i morron :S
Måste tvätta kläder innan ja ska fara till Norsjö o de fanns ingen tid förutom mellan 6-10 i morron :S

Men de é no lika bra ja stiger upp i tid, då kanske man lyckas vända till dygne :P

Å så kommer Evelina hit vid 9 tiden i morron också :P
Ska göra slingor på henne =)
Hoppas de bli fiiint :D

Nä nu ropar sängen på mig!

Tjiiingeliiing ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0