Kvällen

Ja då vid 5 tiden for man till ICA och inhandlade lite saker till Min o Magdas middag :D

Sen va man hem och hämtade lite saker o sen vidare till Magda igen ;P

Blev en asgod middag :D
Lax med broccoli, cream Fraiche, lök, vitlök, fårost Och Mozzarella ost me basilika ;P

Å så In i ugnen :D
MUMMA!

Å så efter maten blev man AS trött :S
Somnade på magdas soffa medans hon höll på med nån uppgift =)
De va ändå Nice att sova en stund, men måste försöka sluta med de, är vaken så länge på nätterna iställe :P

Sen en timme efter utsatt tid så gick vi ut på en promenad =)
Fick lite skavsår av mina nya skor, me de va de värt ;P Man måste ju gå in dom lite ;P

Ha en liten halvtaskig bild på dom men men =)
Ser även att de é en nyfiken hund där i bakgrunden ;P

Hann även ta en lite bild på me själv idag =)
Ser där emot ut som ja ha fetmega underläppen :P


Nä nu ska man väll kanske ta o försöka sova så man få se upp nån vettig tid i morron!?
Ska ba se Titanic klart så ;P

Nämen Sov så gott alla!

Tjiiingeliing

Kommentarer
Postat av: maglate

Åhh jag somnade inte först vid halvfem i natt så är helt död idag men har lämnat in alla uppgifter idag och kom i tid och så =) Känner mig duktig !



Du är så underbart snäll =)

2008-12-17 @ 14:31:50
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: maglate

Var skit knepigt, tror för att jag skulle sova själv och att Robert inte var hemma :/

2008-12-17 @ 14:44:36
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0