Juldagen =)

Just nu sitter man typ halvnaken och skriver här :P
Ha just komme mig ur duschen och har hunne ta på mig ett linne, sen blev de annat ja skulle göra så ha int hunne få på mig byxorna än :P

Nu bli de att försöka göra sig i ordning så gott som möjligt och sen dra till storebror och äta å sen tigga alkoholhaltiga drycker så man kan bli någe full i kväll :P

Måste ju fira min kommande födelsedag på bästa sätt, inte ska man behöva betala för sig då inte ;P
Fyller ju år i morron så de é ju passande att alla bjuder idag istället, för annars så tvinga ja upp alla i morron,
å då ska dom festa hur bakis dom än är :P


Idag ha man även hunne vara till broder en sväng, följde syrran dit så hon fick se ungarna,
inte så ofta hon ser dom eftersom hon bor i Boden nu för tiiin..

Å för ett tag sen skjutsade bror hem mig eftersom syrran dumpade mig där å hade ingen lust att gå 7 km utan vantar o mössa :P

Nä nu ska ja bege mig till toan och sminka mig så man blir vacker någon gång :P

Å va ja längtar :]

Tjiingeliiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0