Jackan :]

Dagen började med att man började tvätta typ vid 12 tiden,
sen ringde Linn och undrade om jag ville följa ner på samhället och kolla på en ny jacka och täckbyxor.
Klart man följer, man ha ju inge vettigare att göra just nu så :P

Så då traskar man ner till SportRingen och kollar, och se på fan, Jag hittar mig en jacka också :]
NU matchar jag min skoter i vinter som också é röööööd =)

Den va fiin tyckte jag =)


Sen gick vi vidare ner mot ica och kollade om de fanns nå intressant där också, men Ikket ;P
Gick även in på Modehuset som de nu typ heter :P Fann inget där heller, sen vidare upp på Skohyllan (eller hette de nå annat, ha som ingen koll )
Där hittade man iaf lite intressanta saker, lite fina skor, men få se va de bli utav dom =)
Orkade inte prova alla som ja skulle ha vela prova..

Sen gick vi vidare hem till Linn igen och spelade Wii, mario kart igen,
man börja bli lite bättre, men de é ändå inte bra :P
O när ja va där lyckades man få ett sött kort på Ida & Aquila,

ida vilar på Aquila :]


Vid 21, gick man på en promenad med Magda, rambo och Linn, å såklart va ju Aquila med också :]
Hon va jätte duktig, gick med henne lös typ hela tiden,
gick jätte bra förutom då hon fick för sig att va i sin egena lilla värld ;)

Fick även en Pepparkaka av magda innan vi sa hej då, den va GOD!

Sen spelade ja o Linn lite till och sen gav vi upp och såg lite tv,
å nu så sitter man i soffan och halvser på tv,
Kanske skulle ha försökt sova lite? blev som sent igåår...

Nämen sov så gott Alla!
Tjiingeliiing ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0