Huvudvärk i sinne!!

Usch, fick typ värsta huvudvärken idag :S
Kändes typ som att hjärnan dunkade me hjärtat och det blev större för varje slag, inte skööönt!!

La mig på soffan och försökte sova, de hjälpte lite men ha fortfarande ont, men inte lika iaf :)
tro de kan ha o göra med lite halvt med sömnbrist och förlite vätskeintag!
Borde nog bättra mig på dom fronterna iaf =)

Idag ha man inte gjort så värst mkt, men ha då fått mig till banken iaf =)
Hoppas bara att jag får ett kort med samma kort på kortet, om ni förstår va ja mena :P
För har inte kvar bilden som ja hade på korte för min förra hårddisk kajkade ju ihop efter en smäll i golvet :P

Sen va ja om på vävstugan där morsan höll till, fick mej ett saftglas och sen gick vi til Medan, Norsjö's "Folkets hus" om man kan säga så :P

Där var det utförsäljing från olika företag här i Norsjö, men de fanns som inge man vill ha,
fast såg nå skoterjackor ja skulle ha kunna haft, men orkade inte prova, få ta de sen nån gång =)
Fast man kanske skulle ha önska se en sån i julklapp, iaf pengar till en, dom é ju typ svindyra :P

Sen nu ikväll skjutsade jag Lina till statiol och vi drog "raggen"  lite, int så värt här i norsjö, å så försökte man se på o sladda lite, men int så värt me en framhjulsdriven bil, man måst typ dra handbromsen för att de ska bli någe :P
Man skulle ha haft sig en 4hjuls driven bil eller bakhujsdriven om man ska hålla på me sånt ;P

O i morron bli de att dra se till Villis igen, men vette tusan när man kommer dit, men man lär ju komma dit i morron iaf :P
Hade även tänkt köpa lite julpynt så man kan julpynta lägenheten i helgen, de ska bli MYYS!

O idag ha man ingen bild heller, tänkte ju ta en men de blev aldrig =/ Man orkade inte :P
(Man é ju lite lat av sig :P )

Ajja, nu ska ja soova!
Tjiingeliiing ;P

Kommentarer
Postat av: Ida

Heey!

Jag visste inte att du hade en blogg! :O

Hur är det med dig? :) Det var länge sedan sist!

Kram

2008-12-04 @ 16:56:25
URL: http://cupiz.blogg.se/
Postat av: maglate

Men härligt !

Btw, far inte först i morgon bitti så vi kan ju alltid synas idag + att jag slutar 12.



Tycker du ska sticka till mig =)

2008-12-05 @ 10:01:08
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0