Dålig uppdatering..

Joo, ja vet att ja int ha skrive på några dagar.. Men ha typ inte sutte vi datorn någe i helgen så :P
Ändå skönt att slippa den nån dag hit o dit ;P

Helgen ha då vare mys, ha mest ba tage de lugnt å så ha man fläska i se lite popcorn me dip, de va mumma !
Å så ha man hunne åka lite skoter, första gången för i år :D

Måste nog va o hämta min skoter så farsan få fixa till den inför skotersäsongen :P

Å så ha man sett den nyaste (!?) Narnia filmen, den där om Prins Caspian =)
den va ju rätt bra ändå =)

Å så igår just när jag hade parkerat och börjat plocka ur bilen så fick ja ett sms från Junkyard att min skor ha komme!
Såklart skulle de komma just efter att man just ha vare på ica!

Så orkade inte fara ner och hämta ut dom igår, men nu ha ja hämtat dom =)
Å dom va NICE!
Kommer en bild sen ;)

Men hade faktiskt tänkt hämta dom igår men ja somnade på soffan och blev väckt typ 20.40 och orkade inte skynda mig ner på ica för att hämta dom :P

Nä nu ska ja fundera på vad man ska äta till middag..
Ska äta med Magda, men vad vi ska äta vet vi inte än =) men de bli no säkert någe gott :P
De va aslänge sen som vi åt me varandra, dax nu!

Få väll uppdatera igen i Natt nångång, de bruka ja ju va duktig på ;P haha

Tjiingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0