sjukling..

Ja nu är det en ny vecka igen.. Men ja är typ sjuk :S
Fast ja ha typ inte feber, men ja känner mig yr å så ha ja ont i halsen, så ja skippade skolan idag (lr ja skippade den enda lektionen som jag har på måndagar)
Få hoppas ja känner mig bättre i morron iaf :)

Å i morse for älsk bort för veckan :(
han ha nämligen börja jobba i Boliden nu så han blir borta om veckorna.. jäkligt trist, men men, ett jobb är ju ett jobb :)

Ja förresten ska kanske skriva lite om helgen!? :P

Ja, man kom ju dit i fredags vid 6 tiden, då to ja å sofie oss en pizza för vi va vrålhungriga!
Sen slappa vi mest tills Linn skickade sms å tyckte att vi skulle följa å discobowla med dom :)

Så vi gjort oss klara å for å bowlade, ska väll inte säga nå mer om de :P ja SÖG riktigt mkt, förstå inte, ja ha no inte vare sådär dålig på länge :P fast ifs, man bowlar ju inte precis varje helg så :P
Sofie kan då gotta sig med att hon blev 2:a ;)
När vi kom hem igen så såg vi en film, Daybreaker's, (tro ja den hette??), den va ju sevärd faktiskt :P

Sen lördagen så sov vi bort halva dagen (lr de va magda å robert som sov bort halva dagen, ja å sofie va vakna typ 8 :P )
Sen efter det så blev det en tur på samhället å kollade lite på dom som satt på isstolparna, fast vi såg dom mest på håll :P
Å vi hann då se Sandra Dahlberg en sväng också, gu va liten hon är alltså! hehe

Sen kvällen så började vi hos magda å spelade maxi yatzy å efter det följde vi linn till en tjej, vet inte vad hon heter, kanske Malin?, ajja :P
Vi va då där en stund, hann då dricka upp mina cider å sen blev de hotelle, å de va ju jävligt trevligt, träffade massa gamla bekanta :P hehe

Söndagen blev en slöar dag, va då inte speciellt bakis men började känna mig förkyld, hade lite ont i halsen när ja vakna..

Ajja, hela hegen va då trevlig, så jag tackar för att vi fick komma dit å hälsa på, nu äre bara eran tur att komma hit!!

Nä nu ska ja börja klä mig kanske?
Måste börja piggna till lite, ska till ytterberg å rida, hade ju lovat att ja sku dit så.. å sen ha ja ridlektion kl 3..
Få se hur det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0