Längtar :D

Å i kväll så kommer älsk hem <3
Lääängtar sååå! Känns som han ha vare borta i evigheter!
Men om typ en timme så ligger han här med mig i soffan å myser, lr vi kanske sitter å äter, men då få ja väll se då ;P (eller kanske andra grejer ;) tihii)

Men men..
Jag är fortfarande förkyld.. Känns som fan, vill inte vara förkyld, är så jävla jobbigt å snora hela tiden :S
fast de går väll över snart, förhoppningsvis :)

Man måste väll vara förkyld nån gång så man få väll passa på när ja är det, så kanske man slipper de resten av året, man kan ju hoppas på de :)

Nä nu ska ja gå ner å lägg på i pannan så man ha nå varmvatten sen så man kan ta se en dusch :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jo det är sant.. men samtidigt så kan jag inte minnas att malå haft så dåliga semlor som dom hade nu då jag köpte, någonsin! tycker alltid dom varit så goda..

man skulle fått köpa dom styckvis istället och smygklämt lite på dom ;) haha!

2010-02-18 @ 22:54:12
URL: http://eelin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Om ni kommer hit nån gång så kanske ni får smaka sushi med=)



Din syrra gillar inte att du antyder att ni snuskar er,"Usch", haha;)

2010-02-21 @ 00:24:34
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0