de ska då bara vara elände

Uach, känner mig typ ännu mer krasslig idag :S de känns inge bra de inte!
Men men, de går väll över snart (ja hoppas iaf!!)

Idag ha man då int gjort vettigt känns det som, lr, ja ha renskrivit de vi ha prov på på fredag iaf, sen ha man mest bara lega på soffan å dega å hoppas på att bli kryare..

Ja hade tänkt va ut me Arrax å sparken men de känndes för kallt för min del som ja känner mig just nu, plus att de skulle no dra kallt på mina örsnibbar som ja förfrös i lördags, dom ha börja lossa skin idag :S

Nä usch, slut med de negativa.. lr en sak till:
JÄVLA BIL JÄVLAR! nu ha tydligen en dämpare fram på bmw fått för sig att säga go'natt, så då bli de typ minst 4000 åt de också.. (om int mer!?!?)
Varför ska allt komma samtidigt va?

Känns som att den enda bilen som håller sig hel är ju lill golfen, å den hade man ju ingen större lust att köra kan ja ju säga..

Nä nu ska ja sluta va negativ!

Men då hitta ja ju inge positivt att skriva istället då..

Nä, ja kanske skulle ha gett upp för i kväll å ladda mina positiva tankar tills i morron!
Måste för övrigt också börja ta nå mer kort så ja ha nå att lägga in här på bloggen, å de måste bli nå andra kort än på hundarna :P

Go'Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0