Rackartyg, fy fy

Oj va lite ha ja skrive den senaste tiden..
Men har som haft fullt upp dom här senaste dagarna så ha som inte orkat

I morron är sista dagen på inskolningen i Blåviksjön, blir lite tråkigt, hade gärna jobba där mer nu när man har allt färskt i minnet :P
Det har då gått bra i veckan å det ska no gå kanon i sommar, hoppas då det iaf :)
Fast ja lär no få jobba lite innan det också, det lät då som det :)

Längtar Typ :P

Å idag ha ja då hunne va en sväng å ridit också, de va lite spännande i början bara, hon försökte testa mig den lilla häst rackarn!

För sist ja va å red så fick hon nå fuffens för sig å ville inte gå från gården för det va ju SÅÅÅ läskigt med två släpar som stod just där vi skulle gå förbi, så de blev lite bockningar å nå stegringar så ann-kristin kom å ledde henne förbi de så vi skulle få oss ut nån gång, å sen gjorde hon likadant vid ridbanan å då sket ja i att gå in dit å red skogsbilvägen istället..

Men då idag, det första hon gör efter jag satt mig var att stegra!
Bråkade lite me henne där men fick iväg hon, ja gav me fan på att inte ge mig, så hon gav upp!
Men då vid ridbanan börja hon igen å började stegra så då blev de att vara bestämd å säga NEJ!
Så hon gav sig ganska fort där å sen va hon hur fin som helst :)


Häst rackar'n själv: Kallina ;P

Kommentarer
Postat av: Therese ♥

vilken sötnos <3 ^^,

2010-04-09 @ 12:00:49
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0