Men va är det häääär? :O

Asså ja förstår inte? Dessa bilar vill då aldrig ha en skadefri stund nån gång :S

Nu till det senaste:
I BMW:n ha de blive nå knäppt så den visa tom tank hela tiden, men den gå då, ett stort plus!
Men då min bil, Audin..
Lilla audin..

Idag när jag for hem till sörbyn för mina 4 timmars ledighet (hade en delad dag) så fick den för sig att gå sönder..
Ja måste då bara säga att ja hade ändå tur i oturen för just när ja svängde upp på gården så hörde ja nå rassel, som att det fastnat nå kring däcket, men då helt plötsligt gick det inte att köra framåt nå mer..

Så ja klev ut för att kolla vad som va fel å då ser ja några fina kulor ligga på backen täckt av smörjmedel..

Ja, då ha vänstra drivknuten fare på den.. Så brorsan kom sen och dro me längre upp på gården, såg ju lite knasigt ut där den sto, men den va då itne på vägen iaf!

Sen va de ju bara att ringa till älsk å säg att han va tvungen att hämta mig när jag sluta, för hade inte precis tänkt gå åt björksele så :P

Ajja, få väll hoppas att dom sluta va sönder snart så vi slipp ha en massa elände..

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken tur att du har en sån snäll bror :)

Hoppas du får ordning på bilen tillslut !



Kram från Kusin vitamin

2010-04-05 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0