Duktiga Marie :D

igår kände jag mig riktigt duktig för första gången på länge!

Vi for ju till Lycksele igår för att byta till sommardäck på bmw:n plus att vi for dit med en massa skrot också.
Men innan vi for kom ja på den smarta idén att ta med mig datorn å skolväskan så ja kunde arbeta med lite skolarbete medans vi inte hade nå å göra.
Så igår lyckades jag göra klart alla uppgifter jag inte har varit klar med så nu har ja då inga rest uppgifter kvar, enda uppgiften som är kvar är APU uppgiften, men den ska då inte vara klar förän v 20 (tror ja) så då ha ja ju en stund till på mig :)

Sen när vi kom hem var det bara att byta om och sedan fara till ytterberg, å där så visade Nina mig hur man longerade Kallina, ha som aldrig longerat en häst förut så de va ju lite spännande i början men de gick då bra :)
Hon fick prova lite galopp också, å de gick då bra också :)
Så ja ska no longera henne i alla fall en gång i veckan när jag är dit, då kanske hon lär sig galoppfattningen tillslut :)

Å förövrigt så är ja lite orolig för hur det ska gå med min resa ner till Emelie..
De dära jävla vulkanutbrottet på island ha ju ställt till det en hel del..
Men ja hoppas då dom har öppnat flygplatserna på torsdag så jag kan fara dit!
Hoppas hoppas iaf!!!

Nä nu ska ja göra mig i ordning för att jobba så det är gjort!

Hadé fiint!!

Ja måste lära mig att ta fler bilder, blir ju så tråkigt på bloggen utan dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0