Dåliga vanor

Usch, ja ha fått en dålig vana tror jag..
Blir så jävla trött efter middagen så då lägger jag mig på soffan å SOMNAR! Fy Marie!!
Förstår inte varför ja ska göra så, man sover ju så dåligt sen istället..
Men men, hoppas tröttheten sitter i så ja kan somna fort i kväll :)

Är ju trött än så, men de lär väll ändras när man ställer sig i duschen.. ajja, ja få skylla mig själv..


Idag a man då ride två gånger efter varandra, förstå i ytterberg och sen i malå på ridklubben :)
Gick då bra båda gångerna även fast Kallina skulle fjolla sig för en liten vattenpöl i början, men då fick hon trampa runt i värre pölar inne på ridbanan så de gav nog med sig :P

Just nu är det inte så roligt att vara ute å rida, är så blött å geggigt överallt så det är ju lite svårt att fara på vissa ställen, man sjunker ju igenom :S
Plus att ridbanan är blöt som fan, den liknar väll snart en jättestor vattenpöl..
Fast ett plus i detta slask så ska ju Kallinas stallkomis, Faxa (en avkomma av järvsjöfaks), få ett föl snart! :D Den 25 april är hon beräknad, men ja hoppas nästan hon hinner få innan ja ska fara ner till sthlm, skulle vara roligt att vara med vid födseln, är nog inte så ofta man får den chansen !
Men men, ja få se hur det blir.

Nä nu ska ja kolla om det finns nå varmvatten så man kan duscha nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0