AJ!

Aj säger jag bara!
Har fått världens blåmärken på insidan av låren, på båda låren!

Jag var nämligen å red igen en ridlektion igår i malå och då red vi utan stigbyglar, å p.g.a. det så lägger man ju upp stigbyglarna på halsen, å då blev det som ett veck på stiglädrerna å dom låg å tryckte på låren hela lektionen..
Försökte fixa till dom men lyckades som inte..

Så när ja kom hem sa ja till älsk att ja förmodligen skulle få blåmärken där eftersom det va ömmt där, men när ja to av mig ridbyxorna så va de redan blåmärken där :S

Så ja kan nog inte rida på några dagar iaf.. så i morron ska ja longera Kallina för första gången :P

Ni kan ju kanske få se en bild på mina fina blåmärken sen om ja lyckas ta någon bra bild :P


Förövrigt så ha ja vare duktigt idag å tvättat av bmw:n, den va skitig som fan så tänkte ja skulle vara snäll me älsk å tvätta den :)
Vi ska ju också in till Lse i morron å byta till sommardäck så det är ju bra om den är någorlunda ren då :P

Nä nu ska ja fika lite, är hungrig som en varg känner jag!

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0