Skottarn :P

Ja nu ha man skotta klart för idag!
Blev även endel skottning igår också.. fan va de ha snöa..
Tur de inte är så blöt en snö, he bli så tungt då :P


Fan nu to de stopp i skallen!
hade tänkt ut värsta inlägget idag som ja skulle skriva, men nu så står de stilla som aldrig förr :S

Men ja få väll ta å skriva de sen när ja väl kom på va de va ja skulle skriva om :P

Å för övrigt så lånade ja ut min kamera till pappa så kommer inte att kunna ta nå kort på 1,5 vecka till iaf :/
Så ni få klara er utan bilder om ja inte hittar någon rolig i datorn då =)

Nä nu ska ja göra nå skolarbete och sen ringa min vän Emelie :D

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jo jag vet :) men jag har försökt fixa ett nytt men det står bara att det är något fel så jag ska våldgästa banken så dom får rätta till det åt mig ;D haha

2009-12-01 @ 22:32:06
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0