inte som ja hade tänkt de..

Denna kväll blev ju inte riktigt som ja hade tänkt mig :P

hade först å främst tänkt rida i eftermidda, men då ringde min telefon där vid 9 tiden och de va Birgitta från Bema som ville ja skulle jobba idag från när ja sluta skolan (blev kl 14) till kl 21, så de blev de, å så ville hon ju att ja skulle jobba i morron från 6.50 - 15.50, så då blev de det också :P

Ja som hade tänkte vara hemma i kväll å mysa me älsk å se idol :]
Men de blev att stanna i norsjö...

Men ja få väll hoppas ja inte ska jobba nästa fredag också, då äre ju finalen ;)

Ajja :P

Men ja hade då tur som fick en hundvakt medans ja jobbade :)
Kändes så dumt att Aquila skulle få vara hemma från 8 på morron till 9 på kvällen (såklart va ja hem vid lunch och när ja slutadet, och om ja inte hade fått hundvakt skulle ja va hem vid middagen också )
Men min käre vän Sofie ställde upp som tur va :D

Tack till dig!!!


Nu ska ja bara försöka få dom till att ta en valp av Aquila nån gång i framtiden ;) (när nu de blir)

Nä nu ska ja se Idol så ja få veta vem som åker i kväll!

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tar gärna hand om Aquila fler gånger=) va bara skoj=) hon är så snäll som Benke saler..Sen så fick man sig ut på två långa promenader och det var ett stort + för mig=)

2009-12-05 @ 12:54:21
Postat av: Magda

Jo det är nog inte billiga bord men tyckte det första var otroligt snyggt!



Åh bada, jag vill ha ett badkar!

Det måste finnas ett bad när man köper hus :)

2009-12-08 @ 15:41:17
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0