Hjärtattack!!!

Ja trodde fasen ja sku få en hjärtattack idag!

När jag var påväg till Norsjö så hamnade jag såklart baki en malmbil, men jag såg som aldrig själva lastbilen för det ju hur mkt snörök som helst! Det ända jag såg va ett stort rökmoln så jag saktade ner till typ 70 så jag inte skulle komma ifatt den ännu mer, försökte hålla mig just utanför själva snöröken.
Men då helt plötsligt en bit utanför rökå så kommer det fram en stillastående bil ur all snörök!
Jag pallnitar men inser ganska fort att ja inte ska hinna stanna innan jag smackar i den..
Men som tur va så han ja väjja undan och passera den, ja hade ju bara tur att ja inte fick nå möt just då! Annars hade de no vare Godbye för mig!

Tycker det är lite dumt när folk gör sådär, man kan väll i alla fall sätta på några varningsblinkers lr nå så man kanske hinner se att den då står stilla, det bästa hade ju vare om dom ställt en varningstriangel!
Men så långt tänker väll inte vissa iaf.. Men man borde ju tänka efter lite iaf, när man ser att det snöar då är det nästan självklart att det kommer att vara snörök också..

Men nu när dom håller på att göra om vägen där så är de ju rätt många bilar som står där stilla, Jävla NCC...

Fast ja ska ju inte klaga, de är ju bra dom gör om vägen iaf :)
Men dom borde ha lite vett iaf!

Ajja, no om de!

Ha förresten vare å provride på de nya stället ja ska börja va medryttare på :)
Å det ska no gå bra, men de är en stor Nordsvensk och hon är bara 5 år, men men, de ska no gå bra de :)
De ska no gå bra, hoppas då på de :)
Va även å provkörde deras Shettishingst igår, han va skit lugn att köra, men lite mer fart kan man no få i han ;P

Nä, nu ska ja fortsätta me skolarbete så de blir klart nån gång!!
Så kommer no kanske inte att blogga så jätte mkt i veckan, ha en massa arbete som ska vara klart..

Kommentarer
Postat av: magda

Vilken tur att det gick bra! :)

Hoppas det går bra med häst-arna också :)

2009-12-16 @ 11:28:22
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0