Blocket

Jag har lagt ut min allra första annons på blocket idag!!
lr rättaresagt var det igår typ kl 24 :P Men den om inte in förän typ 7.20 i morse :P
Men hade redan fått mitt första svar typ 20 i 8 lr när de nu va :P
men ja hoppas på fler svar så man kanske har lite valmöjligheter iaf :)

Annonsen jag la ut var om det fanns någon medryttarhäst i närheten av björksele, är ju medryttare på ett ställe i Tannträsk just nu, Tannegård, men det är lite drygt att köra dit 3 ggr i veckan och det blir dyrt i längden och som ja skrev i förra inlägget så spenderar man ju ca 4h med det varje gång man är där med resor fram å tillbaka..
Skulle ju vara behändigt om det fanns någon närmar som sagt :)

Men trivs jättebra på Tannegård, men de är lite långt bort :(
Skulle ha vare på andra sidan lse ;P

Men iaf, nu sitter jag me en massa skolarbete, känns som ja ha spara allt till sista minut också :/
Men är då snart klar me 2 uppgifter, å då äre kvar.. få se nu... (räknar på fingrarna) 2 kvar.. men de känns som ja ha glömt något :S
Men men, de lär ja väll märka iaf :P haha

Men men, nu ska ja fortsätta me det trevliga skolarbetet... :/

förresten annonsen är HÄR för den som vill läsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0