veckan =)

Kanske ska skriva lite om denna vecka o lite av förra =)

Söndag:
Låg hemma mesta dels av dagen tills man får ett samtal/sms (minns int riktigt vilket) av Jessie vid typ 22 och frågar om ja vill komma till henne, självklart tackar man JA, man ha int så mkt för sig så =)

Hon kommer och hämtar mig, lr det var snarare Rasmus som hämtade mig, han körde =)
Så då drog vi till Norsjövallen där hon bor, satt där och filosoferade typ 1-2 h, sen fick dom för sig att fara till stan (de vill säga Skellefteå) för att ta en kaffe o köpa cigg åt rasmus, så tillslut gav man med sig och vi for dit, ca 8mil dit...
Så när vi kom till stan hämtade vi upp en människa och for te Statoil, tog en kaffe och åt en macka, mumma...

Efter det så hade vi inge liv och raggade runt i den tomma staden på en söndag natt, tro vi int såg en bil typ :P haha
tillslut lämnade vi av människan vi plockade upp och begav oss hemmåt, så vi va väll hemma där vi halv 5 - 5 på morronen, värt? NÄÄÄÄ

Måndag:
Blev väckt av en farsa (som älskas att jävlas med mig när jag har lagt mig sent) typ vid 10 tiden (bara för att han inte vill att ja ska va ute så länge om nättren) Men jag steg int upp förän halv 12 som ja tyckte va nog tidigt..
Sen kom ja int ihåg så mkt mer av va ja gjorde den dagen, typ ba slöa..

Tisdag:
Tog Mors-fars bil och for till vilhelmina, men först ett stopp i lse på kaffe och upp plockning av bärhjälp och döda möss :S
Tur då dom var förpackade =) (Alltså mössen, inte bärhjälpen ;) )

När man kom fram to man en lite paus med Guitar Hero, evigheter sen ja spela de känn ja, sen blev de av att börja plocka ut alla möbler ur mitt vardagsrum och he in om i sovrumme och hallen o nån enstaka grej i köket =)

Damsög bort alla fina dammtussar man hittade och vek upp gardinerna =)

Å så blev ja värsta förvånad när jag hittade ett snappsglas som jag har letat i all värdens tid känns de som, de ba försvann en kväll, trodde nån hade stule de lr nått men det låg UNDER min soffa!! hur lyckas dom? =)

For sedan och åt på frasses, ett nyttig chickensticks mål med smält ost :]
Och medans vi åt så fick jag ett efterlängtat sms, Min nya telefon hade komme :D
trodde nästan inte den skulle hinna komma så ja inte skulle ha fått tag på den förän typ i dec
(kommer vara i norsjö typ tills dess så)

Sen bar det av hemmåt igen, lämnade av bärhjälpen i lse efter några turer runt stan =)
Åndå trevligt att ha sällskap i bilen, é så van att köra den sträckan själv å de é inge roligt :/
Så det var uppskattat =)

Dagen:
Hade ställt klockan på 9, vaknade ifs men steg inte upp ur sängen förän typ halv 11 :P
for ut och gick med min kära hund runt Näset, plockade med mig lite post därifrån till Jessie och fick träffa en jämthunds valp (va en äldre valp, såg ut som en vuxen nästan)

Sen påvägen tillbaka så fick jag ett samtal av Jessie att hennes bil har stannat av utanför stan och hon får inte igång den :S
Så de blev att dra med sig farsan så han kunde hjälpa
(é värdelös på sånna saker, skulle gärna vilja lära mig men fader säger aldrig till när han ska skruva i någe osv så man missa de jämt)
Vi fick iaf igång bilen men den laddade inte så de va på håret att hon fick se till Norsjö igen, men de gick iaf =)

Måste bara tillägga att ja va rätt åkrädd när vi for mot stan, halkigt som tusan och det gick typ 160-170 :S
Tur de gick lite mer hastighetsbegränsningsfart hem, hehe =)

Sen så fick Jessie va här en stund medans jag åt mat
(potatismos och fläsk
, den ordinarie maten va brunabönor och fläsk, men klara verkligen inte av brunabönor, huvva)
Efter att ha vilat maten en stund så bar det av till Norsjövallen, fick skjutsa hem henne eftersom hennes bil é slut på ström (generatorn funka inte som den ska så den laddar inte)

Så då hamnde man hos jessie ett bra tag, vi spelade Guitar hero och jag ägde henne såklart ;)
och så blev de lite tv tittande å lite data sittande o massa snack,

Påtal om snack så kom vi fram till att alla ha ju prata om den dära "One Night in Paris" så vi va tvungna att dra hem den och se va alla snacka om....

haha, fan va dålig alltså, ja ha fan roligare i sängen än va hon ha, hon såg mest ba uttråkad ut..
tyckte fan 2½ män va mer intressant, märkte att ögonen dros mer åt det hållet än till Paris.. Haha

Nä nu kanske man skulle ta o sova? Ska upp i morron o göra lite grejs innan fredag, då de bli bio i ske-å, hoppas ba filmen é värd mödan =)

Nä Hadé alla!
pusshej! Go'Natt!!
Från dagens promenad =)


Kommentarer
Postat av: Jessie såklart

Men shit va anti du låter våran biokväll. Klart det blir värt mördan, men jag ska inte skriva varför! Moahaha! In your face!!! ;)



Kom igen, tur för Paris att han endå va rätt skillad i sängen, hon hade ju kunnat somna annars :P



Älskar du som tusan, gumman!!!! :) :)



Pussa

2008-11-20 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0