Fredag kväll med mina föräldrar..

Ja fredagkvällen blev att spendera med mina kääääära föräldrar.. Hos min farbror.
For typ dit vi halv 9 och blev där till efter 1 nångång, tittade inte så noga på klockan, men den va mkt iaf.

Det som gjordes va att dricka kaffe, titta på nå bilder farsan hade brännt ut åt dom och sen tittade man på nå knivar,
försökte tigga till mig en till 20-års present ;) Farbrodernas sambo gör knivar så =)

Å så fick man se en öl också, en såndär me 50% förre kalorier :P haha, men den gick då o dricka, iaf ja tyckte då de,
är ju inte en riktig öldrickare egentligen, blir oftast sprit när de bli nå alkohol :P

Men men, tiden där förgyllde ja me lite sms:ande och försökt till att ladda hem service pack 3 på mobilt bredband, de sku typ ta 4-5 h att göra de, visst gick de fort?
Tur de va gratis internet iaf :P hehe
Så snart ska man dit igen och installera de åt dom, måste bara klä på mig lite mer kläder än en handuk och pyjamas byxor :P

Å snart bli de en sväng åt lse, ska om på granngården och kolla om de finns nå vettig å så måste ja beställa ett nytt kort dit eftersom mitt é borta :/

Men men, ha en trevlig daaag ;)

Tjiingeliiing
Min öl ja fick, Spendrups Bright Brew, 5,0 :P
Gick iaf att dricka enligt jag, som int dricker öl annars :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0