Denna "bakishet"

Asså de é ju nå stort fel på jag just nu :S
Känns precis som att man é bakis, som tidigare inlägg så ha ja kännt mig som så även idag, men inte lika illa som sist..
Men ha vare trött hela dagen plus att ja ha sån jävla huvudvärk :S
typ om ja skakar på huve så gör de ont, som att hjärnan sku ha vare lös där inne (Ja vet ja é dum blondin, så ni behöver inte påpeka de :P )

För övrigt så kom min kära Mormor hit idag, hon ska vara här hela veckan =) Trevligt =)
Inte så ofta man träffar henne heller, även om hon bor i ume så är det sällan man träffa henne ändå,
inte allt för ofta man är dit  heller..

Men på tal om det, ska faktiskt dit i morron och kanske hitta me nå Julklappar man kan ge bort =)
Å så kanske nå litet åt mig själv :]

Nä nu är det duschen som gäller, måste ju vara fin i morron, man ska ju te "stooor staaaan", plus att ja ska ta ett nytt kort till mitt körkort så man kan få se ett nytt nån gång :D
(för er som inte vet så ha ja tappat bort typ alla kort jag äger och har, och det vill säga körkort, visa kort, konsum & ica kort, TANK kort :S å så granngården, men de va int lika viktigt, me ha fått ett nytt ica, konsum och tankkort så de va ingen kris där :P iaf)

Näämen hadé fiint i natt!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: maglate

Du måste börja blogga mer, det är en tråkig blogg du har.

2008-11-25 @ 14:57:06
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Maglate

Jag VÄNTAR fortfarande ! :P

2008-11-25 @ 23:23:55
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0